2010. június 20., vasárnap

Felhívás, pályázat, kérés vagy nem tom mi..... :S

Sziasztok!
Mint láthatjátok, az oldal fejlécének nincsen képe. Próbáltam keresni olyat, ami ráillik Sissyre, de sajnos nem találtam. Ezért fordulok hozzátok, hátha Ti tudtok nekem segíteni.
Kérlek, segítsetek, hogy legyen kép Sissyről, hogy el tudjátok képzelni, mikor olvassátok a történetet.
Szóval, olyan képeket szeretnék kérni, ahol egy szőke hosszú hajú(legalább derékig érő), kék szemű lány található, akár Edwarddal vagy az egész Cullen családdal van.
Nagyon hálás lennék, ha valaki segíteni rajtam.
Az ötleteket a vicki17@citromail.hu email címre várom. Kérlek, ha találtok egy lányról képet és tudjátok a nevét, kérlek, írjátok meg, hogy később én magam is összetudjak állítani majd. Kérlek a tárgyba írd, be hogy Sissy.
Nagyon köszönöm.
Puszil titeket Vicky
=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése